Wednesday, January 12, 2011

Bermula kembali.

mulai esok bermula lah kembali musim pembelajaran kami.
huhhhhh! aku egt an still bole extend cuti smpi next week tpi sayang hajat tidak kesampaian.
tomorrow im gonna back to school. sedar tak sedar skrang aku sudah berada di sem 3. senior sudah aku nie yaa! haha. tapi tue laa aku tak rase mcm senior pn. heh. aku teringin nak dgr org pggl "abang" kee ape kee janji yg menunjuk kan dorg respect aku. bole tak?? haha. sem lpas pointer aku drop laa. wlupn tak truk tpi still drop ah gak. so sem nie aku dah ade beberapa azam supaya aku boleh berubah yakni :


1st : aku nak rajin blaja.



2nd :aku akn cubee utk bertanye jike ade bende yg tak difahami.



3rd : aku nak berhenti merokok.( termasuk oke!)



4th : aku takkan ponteng kelas kecuali jika ade sbb2 yg kukuh.haha.



5th : dan yang seangkatan dengan nye.keh3!



doa2 kan aku berjaye lakukan semua nie key.
amin..


***kepada sesiapa yg cam muke ini bertegur - tegur lah dgn saye yg tak seberapa ini yee. :)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...