Wednesday, January 5, 2011

bekerja~

huuuhhhhhh! 2 hari telah berlalu setelah aku brenti kerja. badan still terasa penat mayb coz x ckup rest kot.
uhm. kerja yg aku ckap tue actly keje promoter jee pn. tpi dkat The Curve Metrojaya  n aku promote Fragrance (Perfume dan yg seangkatan dengan nye). bfore this aku mmg pernah keje promoter gak tpi kat KLCC I-Setan bahagian hand-bag. so bile keje perfume aku teringat lah kerja kuh yg lame. terkenang gak ah kwan2 lame tpi tue laa nak bt mcm mane dah masing membawa diri ke haluan sendiri so tue yg susa nak jumpe. berbalik kepada kerja perfume nie aku sbenarnye heran dgn 1 thing laa. kenape eh semua yg keje perfume nie org dier mesti bnyak yg SONGSANG??? yg perempuan jadi laki n yg laki jadi perempuan. ishhh3! x fham aku. haha. pengalaman n kenangan tue ade laa jgak wlupn x bnyak tpi sedikit pn oke lah. tpi yg paling aku puas hati is gaji dier. coz ktorang keje 12 hari(termasuk cuti 1 ari) n gaji dier is 650 x campur komisen lagi tue. HAHAHA. bnyak kan???
tpi agak penat laa coz nak kene bercakap utk yakin kan customer to buy it. smpai kering tekak beb wa cakap luuu! haha. tpi 1 yg aku x suke is bnyak gangguan laa kat situ daripada org2 yg songsang. menyampah mak! heh.
anyway THANKS TO AMMAR SYAZANI NG coz carikan kitorang tempat bekerja n TAHNIAH TO MOHAMAD RASID kerana bertahan kerja di situ. akhir kate 


"SELAMAT TAHUN BARU 2011 & MULAKAN LAH TAHUN INI DENGAN AZAM YANG BARU".



sekian, wassalam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...