Sunday, October 3, 2010

Seharian.

haluuu! dah lame aku x menulis disini. nak bt mcm mane an da aku busy dgn study laa assgmnt laa final project lagi n many more(including open house yee). haha. hurmmmm. nak cite psal ape ek?
oke lah hari nie sepatut nye aku pegi ke kls tpi aku ter-bgn lambat. then member aku msg kate ade klas yg tlah dibatal kan so aku rase x perlulah kot aku pegi ke cllge. n nak tau x ape cause dier aku bgn lambat nie???
nie sume open house pnye psal n dah lame x jumpe geng. tue psal yg tido lambat n bgn lambat tue. haha. semalam aku teman member aku ke rumah seorang dato' nie kat area bukit tunku. so kitorang pn pegi ah. jalan kat situ terbaek (take not yee bile aku ckap terbaek mean mmg terbaek key) heh. ade satu jalan tue member aku panggel dier as ROLLER COASTER. agak bahaye gak ah tpi mmg BEsT oke! 
haha. syang tade gambar nak tunjuk road tue mcm mane ah. tape naen kali aku tangkap then aku show to publi ckey. hee. oke lah laen kali cerite lg eh. prot lapa ah. nak p mkan then bt keje umah. hee.
adious. byee.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...