Friday, October 22, 2010

20/10/2010

mesti korg tertanye tanye an nape ngan tarikh tue.
haha. tapi tarikh tue bkan sesuatu tarikh yg baik utk aku.
ermmmm..
..........................................................................
actly that nyte aku pegi ruma kwan ku dlam keadaan penat dan kehausan.
apabila tiba sahaje di situ aku pn terus duduk di dalam bilik nye.
aku terlihat 3 tin coca-cola dimana 2 dari padanya sudah tercemar.
penutup tin tue pula ade 1 yg bersih dan 2 yg kotor.
lalu aku pn mengambil salah 1 yakni yg paling bersih skali penutup nya lalu terus ku tonggak.
bila masuk nya air itu kedalam mulut ku tetapi tidak ku telan kerana terasa sesuatu.
lalu kwan ku bertanye "kenapa kid??" aku terus berlari ke toilet dan meluah kan nya.
hahaha. air yg aku minum tue rupenye telah tercemar. padahal penutup yg lagi 2 tue abes kotor tetapi salah 1 dari nye tidak tercemar. dan saat itu lah baru aku sedar yg kita seharusnye tidak melihat sesuatu setakat di luar sahaje tetapi di dalam nye itu yg penting.
hahaha. itu lah yg aku belajar pada hari itu.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...