Thursday, February 24, 2011

zzzZZZzz~~

jam menunjuk kan tepat pukul 6.18 pagi pada tarikh 25/2/2011 bersamaan dengan hari Jumaat.
di waktu ini aku masih berada di hadapan lappy dengan ditemani rakan2 ,sekotak nusantara dan mancis. mengapa kah ini terjadi???

semua nya di sebabkan oleh anasir yg di gelar "ASSINGMENT!!!!!!!!"
argggghhh! tension bhai. mate da ngantok kapala dah pening n tinggal nak mengadap bantal jee nie
tetapi di sebabkan assingment laa aku still berjaga tau tak. nie laa padah nye bt assgmnt last minute. haha.
padan muke aku kan? naen kali beringat laa eh cik akid jgn asek dok enjoy jee. keje assgnmnt tue jage same.
heh. kepada pembaca "please dont try this at home" haha.
oke enough! back to assgmnt akid. sehingge bertemu lagi yee. :)



***sebenarnye aku nak cite pasal test JPJ moto yg aku dah lulus tadi tapi segan laa. haha. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...